Όταν ο Σωτήρης Κοντιζάς υποδυόταν τον Ιάπωνα τουρίστα σε διαφήμιση του Δήμου Πατρέων
Ένα άγνωστο βίντεο με τον κριτή του Masterchef, Σωτήρη Κοντιζά να συμμετέχει σε διαφήμιση του Δήμου Πατρέων στο μακρινό 2007 κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο σκηνοθέτης, Σπύρος Ματθαιόπουλος, με μία ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, αποκάλυψε ότι ο γνωστός πλέον σεφ έχει παίξει σε διαφήμιση του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.
Ο κριτής του MasterChef υποδυόταν τον Ιάπωνα τουρίστα ο οποίος χάνει το πλοίο λόγω της κίνηση που προκάλεσε μία κυρία η οποία είχε διπλοπαρκάρει.
Δείτε το βίντεο:
Η ανάρτηση του Σπύρου Ματθαιόπουλου:
ΟΤΑΝ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΝΤΙΖΑΣ “ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ” ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Να έχεις σκηνοθετήσει τον Κοντιζά και να μην το ξέρεις… Και τον…
Posted by Spiros Mattheopoulos on Tuesday, June 8, 2021
«ΟΤΑΝ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΝΤΙΖΑΣ “ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ” ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
Να έχεις σκηνοθετήσει τον Κοντιζά και να μην το ξέρεις… Και τον έβλεπα φέτος στο παιχνίδι και έλεγα, βρε κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει …και θυμήθηκα: Καμπάνια Δ. Πατρέων από το 2007 (ή το 8;). Εν τω μεταξύ, ανάθεμα κι αν ήξερα τι έλεγαν στα γιαπωνέζικα, γιατί στην αρχή έλεγαν και δικά τους εκτός κειμένου και στη φούρια δεν είχα κρατήσει σημειώσεις, και τους υπότιτλους, τους είχα βάλει με μαντεψιές.
Για την ιστορία, ψάχνοντας γιαπωνέζους για το κάστινγκ, ένας φίλος παραγωγός, μου είχε συστήσει τη Γιουκίκο Κροντηρά ηθοποιό-κάρακτερ εκείνη την εποχή, η οποία, τότε, τελείως συμπτωματικά, ήταν στην Πάτρα και όταν της είπα ότι θέλουμε και έναν άντρα, μας έφερε από Αθήνα το Σωτήρη. Μου είχε κάνει εντύπωση το όνομα: Γιαπωνέζος και Σωτήρης; Αλλά μας έσωσε όντως. Ψηλό παιδί, βλοσυρός και ψαρωτικός.
Ερμηνευτικά δε, εξαιρετικά ακριβής και συνεπής, μπήκε στο χαρακτήρα κατευθείαν. Σε τρία ταίηκ είχαμε τελειώσει. Αυτό που λέμε, το ‘χει. Και οι δύο γιαπωνέζοι μας δηλαδή. -Για τους άλλους ερμηνευτές δεν θα πω κάτι, γιατί εδώ στην Πάτρα τους γνωρίζετε πολύ καλά… Παραγωγή Elevator τότε, και View. Κάμερα ο Christos Πρέπει μάλλον να βρούμε τα αμοντάριστα…
Για το μακρύ “Χειμώνα Μάστερσεφ” και μία διετία ολοκληρη που δείχνει -αμην- να τελειώνει, στο επόμενο».